Er is niets zo belangrijk als een eerste indruk. Een pakkend logo, een goede huisstijl en prachtige kleuren zijn dan ook een must voor het verhaal welke jij met jouw bedrijf wilt vertellen. Wij gaan dan ook graag op een creatieve manier voor jou aan de slag.
Een rode draad
Een logo en huisstijl is als een rode draad die door jouw bedrijf heen loopt. Beide zijn nauw met elkaar verbonden en horen goed zichtbaar en herkenbaar te zijn binnen jouw bedrijf maar ook daarbuiten. Het is belangrijk om je website goed overeen te laten komen met jouw logo en huisstijl.
// logo
Zoals hierboven beschreven is de eerste indruk erg belangrijk. Wanneer kun je nu zeggen dat je logo herkenbaar is? Wij hoeven maar enkele bedrijfsnamen te noemen of het logo komt al in je gedachten naar voren (Coca Cola, Ikea, Nike etc.). Door samen te kijken naar jouw doelgroep en de boodschap die jij aan hen mee wilt geven, kunnen wij op basis van jouw wensen een logo ontwerpen die hier aan voldoet.
// Huisstijl
Je huisstijl is je visuele identiteit, deze bestaat uit logo, kleurstelling en lettertype. Je huisstijl komt terug in bijvoorbeeld je website, briefpapier, offertes en facturen. Daarnaast komt je huisstijl ook vaak terug op bedrijfswagens en kleding. Naast een pakkend logo kan een bijpassende huisstijl dus niet ontbreken. Door bepaalde vormen, stijlen en kleuren door te trekken in je huisstijl blijft de rode draad dus goed zichtbaar.
Samen sparren?
Leuk! Laat hieronder je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
We streven er naar je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken bolussen (cookies) om onze website en service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.