Alle digitale ontwikkelingen zijn niet altijd even makkelijk. Hierdoor begrijpen we dat het continue bijhouden van deze ontwikkelingen als vervelend ervaren kunnen worden en de nodige vragen kan oproepen. Uiteraard staan wij daarom voor jou en jouw bedrijf klaar om de juiste ondersteuning en eventuele handvatten te bieden. Deze ondersteuning bieden wij aan de hand van een Service Level Agreement of wel een SLA.
Support
Wij begeleiden jouw bedrijf gedurende de bouw en livegang van de site, hierdoor weet je dus zeker dat je er niet alleen voor staat. Na de oplevering van jouw website, geven wij een demonstratie over de belangrijkste onderdelen en functies van jouw website. Mocht u vragen of ondersteuning nodig hebben kunt u ons op verschillende manieren bereiken. Zie onderstaande icoontjes voor de diverse contactmogelijkheden.
// SLA
In onze SLA (Service Niveau Overeenkomst) wordt de kwaliteit beschreven van de diensten die wij leveren. Door de kwaliteitseisen van onze diensten vooraf vast te stellen, kunnen we op basis hiervan controleren of deze voldoen aan de afgesproken SLA.
Samen sparren?
Leuk! Laat hieronder je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
We streven er naar je bericht binnen 24 uur te beantwoorden.
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken bolussen (cookies) om onze website en service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.