Huisstijl
Jouw huisstijl moet alle visuele elementen omvatten die jouw identiteit en merk vertegenwoordigen. Van een logo en kleurenpalet tot de typografie en grafische elementen, vormt de huisstijl de visuele taal die jouw bedrijf herkenbaar maakt.
Meer dan een logo
Een huisstijl is meer dan alleen een logo. Het omvat alle visuele elementen die jouw bedrijf vertegenwoordigen, denk bijvoorbeeld aan kleuren, typografie, iconen en andere grafische elementen. Dit samenhangende geheel is de visuele taal die uw merk herkenbaar maakt, uw boodschap en branding versterkt. Bij Buutnhewoon geloven wij dat een huisstijl de sleutel is tot het opbouwen van een sterk merk en het ontstaan van een blijvende indruk bij uw doelgroep.
Jouw merk
Het is belangrijk om jouw merk goed te begrijpen. Om dit te doen, onderzoeken wij grondig jouw merk, jouw doelgroep en de concurentie. Hierna vertalen wij deze inzichten om tot een huisstijl die naadloos aansluit op jouw merk en uw merkidentiteit. Waardoor jouw bedrijf zichzelf kan onderscheiden van de anderen.
Bij het ontwerpen van jouw huisstijl streven we naar consistentie en universaliteit. We zorgen ervoor dat jouw huisstijl universeel genoeg is om toegepast te kunnen worden op verschillende communicatiekanalen, zoals drukwerk (visitekaartjes & briefpapier), presentaties, e-mails, social media en jouw website. Op deze manier wordt jouw merk consistent en herkenbaar, waar het ook wordt gepresenteerd.
Bij het ontwerpen van jouw huisstijl streven we naar consistentie en universaliteit. We zorgen ervoor dat jouw huisstijl universeel genoeg is om toegepast te kunnen worden op verschillende communicatiekanalen, zoals drukwerk (visitekaartjes & briefpapier), presentaties, e-mails, social media en jouw website. Op deze manier wordt jouw merk consistent en herkenbaar, waar het ook wordt gepresenteerd.